سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چرا مسیحی نیستم؟

برای دل، چیزی تباه کننده تر از خطا نیست . [امام باقر علیه السلام]

نوشته شده توسط:   امید  

شهادت مروه شربینی شهید حجاب ، توسط مسیحی افراطی (با تصویر) یکشنبه 88 تیر 21  10:23 عصر

مروه شربینی شهید حجاب توسط مسیحی افراطی

“مسلمونا لازم نیست در باره مسیحیت بد بگن تا خودشون را خوب نشون بدن.
به من بگید تو کدوم کشور مسلمان دمکراسی هست
تو کدوم کشور مسلمان حقوق زنان واقلیت  قومی و زبانی و جنسی رعایت میشه
تو کدوم کشور مسلمان حقوق زنان برابر حقوق مردان است
http://tabatabay.persiangig.com/image/masihiat/ghatl.jpg
تو کدوم کشور مسلمان حقوق اپوزیسیون سیاسی برسمیت شناخته شده
شما به کرات تو خیابونهای اروپایی مسیحی می بینید که مسلمانان اجازه داشتن مسجد و حتی تبلیغ اسلام تو خیابونها را دارن. تو کشورهای مسیحی زنان مسلمون حق پوشیدن لباس اسلامی خود را دارند اما تو کدوم کشور مسلمون به یک مسیحی یلا بهایی یا یهودی اجازه میدن که تو خیابون بیاد و مذهب مسیحی یا یهودی یا بهایی خودش را تبلیغ کنه
به کدام زن مسیحی و غیر مسلون اجازه میدن که پوشش آزاد خودش را داشته باشه
باور کنید نفرتی که نسبت به اسلام در دل مردم به جان آمده  از اسلام در کشوری مثل ایران و حتی مردم جهان شعله کشیده بساط اسلام شما را بر هم خواهد زد
امروز موج موج ایرانیان مسیحی میشن
و اینم مبارک باد.”

تعجب نکنید . نوشته بالا ابراز محبت های یکی از دوستان مسیحی به بنده است. وقتی داشتم این نوشته را می خواندم حوادث چند سال اخیر مانند فیلم کوتاهی از جلوی چشمانم عبور می کرد. از جنایاتی که برخی از مسیحیان در عراق کردند. در افغانستان . در پاکستان به طوری که با هواپیمای بی سرنشین دویست کودک و زن بی گناه را به خاک و خون کشیدند و اکنون مروه شربینی. شهید حجاب.

دوست عزیز من

می بینم که خیلی دلتان برای زنان می سوزد. همان طور که الکسی همان مسیحی هم کیش شما در آلمان هجده ضربه چاقو به پیکر زنی فرو کرد که مسیحی نبود و در اقلیت بود. اقلیتی که هیچ زحمتی برای کسی نداشت و فقط می خواست حجاب داشته باشد.

از حقوق اپوزیسیون می گویید. همان اپوزیسیونی که چندین خانه تیمی از آن ها در ایران با اسلحه و مهمات کشف شد و با همین اسلحه ها مردم بی گناه در تهران را می کشتند و به گردن این و آن می انداختند.

فرمودید ما به کرات در خیابان های اروپایی مسیحی می بینیم که مسلمانان اجازه تبلیغ اسلام را دارند. دوست گلم آلمان هم از همین کشورهای اروپایی مسیحی است و بانو شربینی نه قصد تبلیغ اسلام داشت نه می خواست مسجد داشته باشد و نه مزاحم کسی بود. فقط می خواست حجاب داشته باشد که شما در این حد را هم برنتابیدید و او را به بدترین و رسواترین وجه ممکن کشتید.

http://tabnak.ir/files/fa/news/1388/4/16/32715_393.jpg

فرمودید: (تو کشورهای مسیحی زنان مسلمون حق پوشیدن لباس اسلامی خود را دارند)

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2009%5C7%5C11%5Cimg633829069995625000.jpg

این قسمت نوشته شما واقعا خنده دار است . خنده تلخ . خنده ای که از گریه هم غم انگیزتر است . بسیار هم غم انگیز. مروه یکی از این زن ها بود. آیا حق پوشیدن لباس اسلامی را به او دادید. او در مقابل قاضی داشت سخن می گفت. شما مسیحیان نه تنها او را کشتید بلکه صبر کردید تا قاتلش با حوصله ?? ضربه چاقو به او بزند تا حتی با جنینی که در رحمش بود و بی گناه تر از او دیگر کسی نبود ، کشته شود. حتی وقتی که همسرش خواست از او دفاع کند ،‌ پلیس مسیحی شما همسرش را نشانه رفت و اکنون در کما به سر می برد. و این همه جنایت را شما دوستان مسیحی در برابر چشمان پسر بچه او کردید تا شاهد این ماجرا باشد به جرم این که مادرش خواسته باحجاب باشد. این همه جنایت را مسیحانه نه مسیحیانه مرتکب شدید و اکنون در غم حقوق زن مثلا به سوگید. وای بر شما.

فرمودید: (باور کنید نفرتی که نسبت به اسلام در دل مردم به جان آمده  از اسلام در کشوری مثل ایران و حتی مردم جهان شعله کشیده بساط اسلام شما را بر هم خواهد زد)

بله . دود نفرت وقتی که برخیزد سوی چشم ها را می گیرد و معلوم نیست از کدام سو است. بله درست است . دود نفرت برخواسته است اما شعله آن از جایی نزدیک تر هاست. اسلام بر بلندای عشق است . یعلو و لا یعلی علیه. جمله ای که گفتید را یکی از سران شرک 1400 سال پیش در یکی از جنگ ها به رخ محمد فدایش شوم می کشید. ولی مشرکان می میرند و او هم مرد . تعفن کرد . همه از اندیشه های عفنش ، متنفر شدند و هنوز همان شعار طور دیگری زمزمه می شود. اگر ابوجهل می دانست 1400 سال بعد محیطی مجازی خواهد بود و شعارش را حتی مدعیان خداپرستی ،‌ به این و آن ایمیل می کنند ، شادمانه ، امیدوارانه تر و در رقص می مرد.

تو را به مسیح چشمانتان را به واقعیت ها باز کنید. همین چشم های بسته است که پیشگویی هایی نوستر آداموسانه را می بیند و سخن از نفرت می گوید ، حال آن که اگر چشم ها باز باشد ، جور دیگری خواهد دید.

فرمودید: (امروز موج موج ایرانیان مسیحی میشن)

اگر منظور شما مبشر مسیحی ،‌  از مسیحی شدن ، مسیحی شداندن به ضرب چاقو باشد ، بعید نیست که چنین باشد. مشت نمونه خروار است. تا بوده چنین بوده.

من به شما دوست عزیزم نصیحت برادرانه می کنم. نه شما را می شناسم . نه کینه ای از شما دارم . نه نصیحتم به شما نفعی برایم دارد و نه ضرری. فقط دلسوزانه می گویم . کمی به خود بیاندیش . ببین کجا هستی. ندای حقیقت خواهانه عیسای مسیح (فداش شوم) را دریاب. مسیح بیش از آن که از داستان صلیب خون دل ریخته باشد ،  برخی رفتارهای کژ و ناراست خون بر چشمانش نشانده.

مسیح مهربانم ، برخی درک نمی کنند و نمی فهمند . من از شما پوزش می خواهم . اشک می ریزم و از تو پوزش می خواهم . مهربان من شرمنده روی توام که قومی که عشق تو را بر آواز و دهل می کنند ، شرمگنانه ،‌ گرد خجلت بر نام مسیحاییت می نشانند . فدای تو روح خدا شوم. به تنها کودک باقی مانده مروه صبری بی بدیل ببخش و همسرش را شفا ده. جفاکاران را نیز به خاک سیاه رسوایی بنشان . نامت پر جلال باد.


http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/4/16/113687_866.jpg


محبت های شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
فهرست مطالب کتاب خانه تخصصی مسیحیت شناسی
فهرست مطالب سایت های دوستان در موضوع مسیحیت
اگر افغانستان مسیحی نشد ، آن را بسوزانید
دلایل تحریف کتاب مقدس (1): گمشدههای عهد قدیم
حقوق زن در مسیحیت چرا و چگونه؟
شهادت مروه شربینی شهید حجاب ، توسط مسیحی افراطی (با تصویر)
چگونه مسلمان و شیعه شوم (?)
چگونه مسلمان و شیعه شوم؟ (?)
چگونه مسلمان و شیعه شوم (1)
روز پدر در اسلام و مسیحیت
مایکل جکسون Michael Jackson سلطان موسیقی پاپ، مسلمان شد و درگذشت
مقالات منتخب و موضوعی در نقد مسیحیت
تازه ترین نوشته های سایت چرا مسیحی نیستم؟
وبلاگ خانه عشق تبدیل به سایت شد
اگر مسیح خداست ، پس چرا از فرشتگان قدرت می‏گیرد؟
[همه عناوین(90)][عناوین آرشیوشده]

جمعه 103 اردیبهشت 7

امروز:   3   بازدید

دیروز:   27   بازدید

فهرست

[خـانه]

[ RSS ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود مدیر]

پیوندهای روزانه

دانلود منابع تخصصی مسیحیت شناسی [18]
چرا مسیحی نیستم؟ [103]
روشنگری [59]
خانه عشق [114]
نقد مسیحیت [265]
مسیحیت 2006 [82]
مسجد و کلیسا [186]
اسلام آیین زندگی [152]
پژوهشی در مسیحیت [258]
پاسخ به شبهات مسیحیت [215]
گفت و گوهای من و مسیحیان [262]
[آرشیو(11)]

آشنایی با من

چرا مسیحی نیستم؟
امید
همه جا ... خانه عشق است ... چه مسجد... چه کنشت........... هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا . هللویا هللویا ؛‏ هللویا هللویا .

لوگوی خودم

چرا مسیحی نیستم؟

اوقات شرعی

دوستان عزیز

مقاله و آموزش
مسیح اندیمشک
مسیح لبنان
کلیسا
نو مسلمانان
انجیل را مرور کنیم
گفتمان هایی با مسیحیان
تناقضات و اشکالات کتاب مقدس
پژوهش درباره مسیحیت
مسیحیت پاسخ دهد
مسجد و کلیسا
گفتگوهای بهروز و هانیبال
اهدنا الصراط المستقیم
روشنگری از مسیحیت
اسلام آیین زندگی
نقد مسیحیت
خانه عشق
پاسخ به شبهات تخصصی مسیحیت
کتاب خانه تخصصی مسیحیت شناسی و مرکز دانل

موضوعات وبلاگ

تثلیث[15] . خدا[12] . شریعت و احکام[8] . صلیب[8] . فداء[5] . اشکالات علمی عهدین[5] . مسیح علیه السلام[5] . تاریخ مسیحیت[3] . فرشتگان[3] . روح القدس[2] . شخصیت‏های مسیحی[2] . تحریف کتاب مقدس[2] . تناقضات عهدین[2] . نویسندگان عهدین[2] . یاشر . مسیحیت اجباری . مسیحیت خشونت کتاب مقدس عهدین سیر مطالعاتی پاسخ به شبهات . نقد مسیحیت . جنگ‏های یهوه . پدر . Jasher . pedar.net . خدایی مسیح . قدرت خدا .

مطالب قبلی

خدا
فداء
صلیب
تثلیث
تصاویر
روح القدس
شریعت و احکام
مسیح علیه السلام
اشکالات علمی عهدین
حقوق زن در مسیحیت
نویسندگان عهدین
محبت یا خشونت
عصمت پیامبران
تناقضات عهدین
تاریخ مسیحیت
حق کودک

از آخرین نوشته های وبلاگ با خبر شوید

 

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد   258326   بازدید