mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ حميد 

دوست عزيز :جواب سئوال شما درمورد اينكه چرا مسيح از فرشته قدرت گرفته؟ جواب اين سئوال به اين بستگي دارد كه شما در رابطه با آمدن مسيح به روي زمين به چه ديد واعتقاد ويا ايماني واكنش داشته باشيد. از نظر مسيحيان كه ايمان دارند مسيح به جهت برداشتن گناه از روي زمين آمده است بديهي مي باشد كه خداوند قدوس قبل از اينكه زمين را توسط مسيح كناه را هنوز از زمين برنداشته توسط فرشتگان اعمالي را انجام ميدهد. درضمن چرا اگر محمدرسول الله رسول خداست مگر نبايد رسول فرستاده شدْ خود فرستنده باشد . چرا از طريق فرشته دستورات را دريافت ميكرده.

پاسخ

دوست گلم . مقايسه شما ارتباطي با سوالي كه كردم ندارد. من از قدرت خداوند سوال كردم شما از واسطه شدن يك فرشته در وحي به يك انسان پاسخ داديد. دوست نازنينم بشر در هر مقامي كه باشد وقتي كه مي خواهد با خداوند ارتباط برقرار كند از چند طريق اين كار را انجام مي دهد. گاهي وحي مستقيم ، گاهي الهام و گاهي ارتباط از طريق فرشته . در هيچ يك از اين موارد هم ايرادي وارد نيست. اما اگر قرار باشد بگوييم كسي خداست ، او ديگر خودش منبع وحي است و نياز به واسطه براي دريافت وحي ندارد. لذا براي قدرتش نيز همين گونه است. خودش قادر علي الاطلاق است و نيازي نيست كه يك فرشته به او قدرت بدهد.

سلام.

پست جديد ارسال شد.

مسيحيت را بهتر بشناسيم.

در وبلاگ کتاب انيس الاعلام نگاشته شده توسط محمّد صادق فخر الاسلام ، نقد مسيحيت را از زبان يک عالم مسيحي که مشرّف به دين مبين اسلام گشت، بخوانيد.

http://anis-al-alaam.blogfa.com

سايت زير نيز از حقايقي حيرت آور دربار? آئين مسيحيت پرده بر مي دارد.

www.maseeh.ir

سلام دوست عزيز

اينجانب وبلاگ زيبايت را لينك كردم

اگر لطف كني وبلاگ ما را نيز لينك كني ممنون خواهم شد

«ژنرال مايك» فرمانده سفيدپوست غربي و پيش قراول حمله به «استانلي ويل»، يكي از ايالات مسلمان نشين «كنگو» در «آفريقا» در خاطرات خود آورده است:
«ما به كوچك و بزرگ رحم نميكرديم، ما به اين بهانه كه هركدام از مسلمانان ممكن است عضو نهضت آزادي بخش ملي كنگو باشند، حداقل پنج هزار زن و كودك و پير و جوان را قتل عام كرديم و در اين جريان كشيشان سفيدپوست وابسته به ميسيونرهاي مذهبي مسيحي به علت آشنايي با وضع محل، ما را رهبري مي كردند.»

- براي ديدن مطالب بيشتر به وبلاگ پارادوكس سري بزنيد.

سلام مطلبت عالي بود