• وبلاگ : چرا مسيحي نيستم؟
  • يادداشت : كتابهاي جنگهاي يهوه و ياشَر كجا رفته اند؟
  • نظرات : 3 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام به دوست عزيزمطلبتون خوب بود كلمات انجيل را عوض كردند
    پاسخ من به تمام سوالات شما دست عزيز اينه كه كتاب مقدس ما مسيحيان (انجيل مقدس) رو بخوانيد!
    پاسخ

    با سلام و تشكر از شما دوست عزيزم. ولي اين سوالات با خواندن كتاب مقدس شما برايم ايجاد شده . علاقمندم كه وقتي اين كتاب مقدس را مي خوانم پاسخ سوالاتم را نيز از ايمانداران به آن دريافت كنم . در مسيح شاد باشيد و سال نو مبارك.

    سلام عزيزم

    در كتاب مقدس كه بدان اشاره مي فرماييد جمله بسيار مهمي و جود دارد كه شما را دعوت به خواند آن ميكنم

    كتاب مكاشفه باب 22

    كه 6 آيه آخر اين باب مورد نظر بنده است

    در خداوند شاد باشيد

    و كريسمس مبارك

    پاسخ

    با درود بر شما دوست عزيزم . آياتي را كه فرموديد مطالعه كردم. گويا منظور شما اين دو آيه است : (18 زيرا هركس را كه كلام نبو‌ّت اين كتاب را بشنود شهادت ميدهم كه اگر كسي بر آنها بيفزايد خدا بلاياي مكتوب در اين كتاب را بر وي خواهد افزود. 19 و هرگاه كسي از كلام اين نبو‌ّت چيزي كم كند خدا نصيب او را از درخت حيات و از شهر مقد‌ّس و از چيزهايي كه در اين كتاب نوشته است منقطع خواهد كرد.)اين دو آيه كه قبلا هم از آن مطلع بودم و نيز آيات ديگري مانند آن نيز وجود دارد ،‌ چگونه مي تواند پاسخ سوالي باشد كه مطرح نمودم؟ لطفا بيشتر توضيح دهيد.
    + روژان 

    با سلام خدمت شما.

    برادر عزيز با شماره تلفن كليساي ايرانين تماس بگيريد كه ايشان شما را بهتر راهنمايي كنند.در وبلاگ ما در قسمت پيوند ها با نام كليساي 24 ساعته وبسايتشان موجود است كه مي توانيد شماره تلفنشان را از آنجا به دست آوريد.با تشكر

    در محبت مسيح

    پاسخ

    با سلام به شما دوست خوبم . متاسفانه از نظر امنيتي اين كار براي من مقدور نيست . خوشحال مي شوم آدرس پاسخ منطقي و خوب عزيزان كليساي ايرانين را در اينترنت بدهيد تا مطالعه نمايم.