• وبلاگ : چرا مسيحي نيستم؟
  • يادداشت : خداي من گوسفند!
  • نظرات : -3 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نجات يافته در خون عيسي مسيح 

    عيسي مسيح كه خداوند هست تا ابدالاباد به ما نشان داد با فروتني كه غرور انسان چيست . و او خود را مانند يك بره فروتن ساخت با اين كه او خداوند هست وخالق تمام ما (در

    خداوند گناه و تاريكي نيست غرور يكي از بزرگترين گناهاني است كه باعث سقوط شيطان شد.)

    براي خواندن مكاشفه يوحنا بايد نجات و روح القدس را داشته باشيد.

    ملكوت خداوند در ايران شروع شده و مكاشفه داره تكميل ميشه به دست خود شما .

    اشعيا : 53

    رنج و جلال خادم

    1كيست كه خبر ما را تصديق نموده و كيست كه ساعد خداوند بر او منكشف شده باشد؟ 2زيرا به حضور وي مثل نهال و مانند ريشه در زمين خشك خواهد روييد. او را نه صورتي و نه جمالي مي باشد. و چون او را مي نگريم و منظري ندارد كه مشتاق او باشيم. 3خوار و نزد مردمان مردود و صاحب غمها و رنج ديده و مثل كسي كه رويها را از او بپوشانند و خوار شده كه او را به حساب نياورديم. 4لكن او غم هاي ما را بر خود گرفت و دردهاي ما را برخويش حمل نمود. و ما او را از جانب خدا زحمت كشيده و مضروب و مبتلا گمان برديم. 5و حال آنكه به سبب تقصيرهاي ما مجروح و به سبب گناهان ما كوفته گرديد. و تأديب سلامتي ما بر وي آمد و از زخمهاي او ما شفا يافتيم. 6جميع ما مثل گوسفندان گمراه شده بوديم و هر يكي از ما به راه خود برگشته بود و خداوند گناه جميع ما را بر وي نهاد. 7او مظلوم شد اما تواضع نموده، دهان خود را نگشود. مثل بره اي كه براي ذبح مي برند و مانند گوسفندي كه نزد پشم برنده اش بي زبان است همچنان دهان خود را نگشود. 8از ظلم و از داوري گرفته شد. و از طبقه او كه تفكر نمود كه او از زمين زندگان منقطع شد و به جهت گناه قوم من مضروب گرديد؟ 9و قبر او را با شريران تعيين نمودند و بعد از مردنش با دولتمندان. هرچند هيچ ظلم نكرد و در دهان وي حيله اي نبود. 10اما خداوند را پسند آمد كه او را مضروب نموده، به دردها مبتلا سازد. چون جان او را قرباني گناه ساخت، آنگاه ذريّت خود را خواهد ديد و عمر او دراز خواهد شد و مسّرت خداوند در دست او ميسّر خواهد بود. 11ثمره مشقّت جان خويش را خواهد ديد و سير خواهد شد. و بنده عادل من به معرفت خود بسياري را عادل خواهد گردانيد زيرا كه او گناهان ايشان را بر خويشتن حمل خواهد نمود. 12بنابراين او را در ميان بزرگان نصيب خواهم داد و غنيمت را با زور آوران تقسيم خواهد نمود، به جهت اينكه جان خود را به مرگ ريخت و از خطاكاران محسوب شد و گناهان بسياري را برخود گرفت و براي خطاكاران شفاعت نمود.

    شما از اسرار اين دنيا خبر نداريد چگونه ميخواهيد از اسرار خداوند خبر داشته باشيد.


    اسرار ازل را نه تو داني و نه من

    وين حل معما نه تو خواني ونه من

    هست از پس پرده گفتگوي من و تو

    چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من
    (خيام)

    فيض خداوندمان عيسي مسيح باشما باد آمين

    پاسخ

    با سلام و تشكر از شما دوست عزيز . با وجود زحمتي كه براي متن فوق كشيديد و از خواندن آن لذت بردم ،‌ پاسخ سوال مرا نداديد. يك بار ديگر سوال را با دقت بخوانيد. اميدوارم پاسخم را بتوانم لا اقل از شما دريافت كنم .
    + فرزين مرزبان 
    با درورد به محضر شما و عرض ارادت به آستان مقدس امام عصر . فرا رسيدن سالروز ميلاد مسعود حضرت عيسي بن مريم ( علي نبينا و عليه السلام ) بزرگ خادم آستان مقدس شريعت يکپارچه الهي . پيامبري که براي شمشير مبعوث شد !!!( انجيل متي باب 10 آيه 34 مسيح فرمود گمان مبرييد که آمده ام تا سلامتي بر زمين بگذارم . نيامده ام تا سلامتي بگذارم بلکه شمشير را ) را به محضر پيروان حضرتش تبريک عرض مي کنم [گل]

    سلام

    1. در وبلاگم براي مطلب شما پاسخي را مرقوم كرده ام بي زحمت يه سري بزن.

    2. رفقاي ما از شما و مطالبتون تعريف ها مي كردند و تشكرها.

    موفق باشيد و در پناه حق

    + غشش 

    باسلام .بدليل اين كه قرباني گناه درزمان حضرت موسي براي فديه گناهان درروزكفاره توسط كاهن اعظم غالبابره بود.بهمين خاطريوحناي رسول.مسيح را كه كفاره گناهان بشرشدوتابه ابدشفيع وناجي انسان ها است نمادي «البته دربعدي والاتر»ازبره ي كفاره دانسته ومفهومي فلسفي رابه نمايش ميگذاردهمانگونه كه مسلمانان عزيزدرقران دارندكه يدالله فوق ايديهم منظورخداوندبادستي انساني نيست بلكه مفهوم كاروعمل خداونداست خداوندهمه شماراهدايت كند«يافا»

    پاسخ

    با تشكر از شما دوست نازنينم. توضيحتان جالب و خواندني بود. از اين بابت كه گوسفند يك نماد است و تشبيه نه اين كه بگويد خدا واقعا بره است با شما موافقم. ولي سوال اين است كه چرا اين بره بايد هفت شاخ و هفت چشم داشته باشد. مي خواهم مفصل در مورد فلسفه اين موضوع و اشكالاتي كه به حواشي آن مطرح است پاسخ مناسبي را از شما دريافت كنم . باز هم متشكرم .
    سلام . وبلاگ خوب و با محتوايي داريد. از اينكه به مباحث اعتقادي و مورد نياز جامعه پرداخته ايد بسيار سپاسگزارم.