• وبلاگ : چرا مسيحي نيستم؟
  • يادداشت : حقوق بشر در مسيحيت 3 - زن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سجاد حسني 

    سلام

    مطلب شما نظر مرا به خود جلب كرد و مرا وا داشت تا خودم شخصا پيگيري کنم .بسياري از ايمانداران مسيحي معتقدند که بحث پاکي و نجسي با بهداشتي و بدن و يا نبودن در عهد عتيق اشتباه شده است ولي در عهد جديد با تفسير عيسي مسيح مي بينيم که اين مرز ها عوض مي شود . مثلا هر چند که ممکن است گوشت خوک مضر و غير بهداشتي با شد ولي نجس نخواهد بود و عيسي مسيح مي فرمايد آنچه از دل انسان بيرون آيد او را نجس کند نه آنچه خارج از اوست . در سراسر انجيل مشهده مي نماييم که عيسي همواره همنشين بدکاران است تا جايي که او را دوست باج گيران و زانيان خواندند .اما عيسي اين قدرت را داشت که از مريم مجدليه زنا کار يک قديسه غيور بسازد و متي باج گير نيز تحت تائثير او به رسالت بزرگ منصوب مي گردد.اي کاش تمام جوانب کار و تمام مستندات کتاب مقدس را مي نگاشتيد تا کاراتان کامل تر گردد .من شخصا در خانواده متعصب مسلمان زندگي مي کنم و براي من حقيقت عيسي مسيح بارز است و او را فراتر از هر چيزي مي دانم "چون او هيچ گناه نکرد"

    پاسخ

    سلام خدا بر شما دوست عزيزفرمايش شما متين است. من هم مثل شما حقيقتا عيساي مسيح و همه پيامبران الهي را معصوم از خطا مي دانم و معتقدم نسبت هايي که کتاب مقدس به ايشان مي دهد مانند آنجا که به خداوند مي گويد: ايلي ايلي لما شبقتني و امثال آن نادرست است و شان حضرت عيسي عليه السلام بسيار فراتر از اين هاست.

    با درود و سلام ئر نام مقدس عيسي مسيح

    اين اشتباه محض است كه براي مسيح موقعيت جغرافيايي قائل شويم.سوال من از شما اين است كه آيا اسلام ايران با اسلام عربستان متفاوت نيست؟آيا اسلام هند با اسلام تركيه زمين تا آسمان تفاوت ندارد ؟جاي دوري نرويم آيا تشيع عراقي ها با تشيع ايراني ه تفاوت ندارد؟آيا مي شود من بدترين فرقه از مسلمانان را انتخاب كنم و آنرا ملاك ومعيار اسلام قرار دهم ؟ وقتي مي گويند اسلام من با كلام اسلام كه در قرآن و در رساله هاي بزرگان اين دين است كار دارم نه با چيز ديگري. شما دوست عزيز نيز اگر فسادي كه مي بينيد از كلام مسيح است كه حرفي نيست ولي اگر در كلام مسيح فسادي نيست و اينها در لباس مسيح اينگونه عمل مي كنند شما حق نداريد آنها را به مسيح نسبت دهيد .البته اگر اهل وجدان و آزاد انديش باشيد

    اميد وارم حقايق بر شما آشكار گردد

    پاسخ

    با سلام به شما دوست عزيزاحسنت بر شما سخن من هم همين است. اگر واقعا به اين سخن خود عقيده منديد پس چطور دائما با اسلام راستين سر جنگ داريد؟ عكس هاي قمه زني و ... را در وبلاگ هاي خود براي كوبيدن اسلام مي آوريد و آن را نشاني از اسلام مي دانيد در حالي كه در اسلام قمه زني حرام است.چطور هم كيشان شما هر انچه را بر زبانشان مي رسد ،‌به اسلام نسبت مي دهند؟ پس بنده طبق فرمايش شما مي توانم آنها را اهل وجدان و آزاد انديشي ندانم .

    سلام

    به لطف خدا بروز شدم

    مي گم متاسفانه برخي

    فقط به افترا بستن روي مي آورند